Foto: Anoeska van Slegtenhorst

Zou uw WBE één of meerdere BOA-jachtopzichters willen aanstellen?

Of heeft u WBE al één of meerdere BOA’s in dienst? Laat het ons weten!

De Jagersvereniging pleit bij de politiek voor méér goed uitgeruste groene BOA’s in ons buitengebied, waarbij de BOA’s in dienst van WBE’s een zeer waardevolle bijdrage leveren. WBE-BOA’s zitten immers in een goed netwerk en zijn breed inzetbaar. Onze eerdere uitvraag onder de leden leverde zeer veel belangstelling voor een opleiding tot vrijwillige WBE-BOA op.

Wij willen graag van u weten of u als WBE één of meerdere BOA-jachtopzichters zou willen aanstellen, als..

• Er vanuit de overheid subsidies beschikbaar komen om het aanstellen van BOA-jachtopzichters aantrekkelijk te maken
  • De jagersvereniging zorgdraagt voor een goede ondersteuning van WBE’s bij het werkgeverschap van vrijwillige WBE-BOA/jachtopzichters

Zou uw WBE één of meerdere BOA-jachtopzichters willen aanstellen?

• Namens welke WBE vult u dit formulier in?
  • Hartelijk dank voor uw reactie op onze oproep, u kunt hier uw e-mailadres achterlaten als blijk van interesse.
    Fulltime dienstverband, part-time gedeeld met andere beheerders of als vrijwilliger
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

BOA’s in het buitengebied

De aanpak van criminaliteit in het buitengebied heeft de aandacht, van de media, politiek en uiteraard ook van de Jagersvereniging. Wij behartigen uw belangen door politiek en media te wijzen op de unieke rol van jagers in het buitengebied, en in het bijzonder vragen we aandacht voor het werk van de groene WBE-BOA/jachtopzichter. De jagersvereniging geeft hierbij aan dat het huidige niveau van toezicht ver onder het aanvaardbaar minimum ligt, met als gevolg dat stroperij en afvaldumpingen aan de orde van de dag zijn.