Foto: Anoeska van Slegtenhorst

Win €25.000 voor jouw biodiversiteitsherstelproject!

Heb jij een aansprekend projectidee dat de biodiversiteit in Nederland helpt te herstellen en de lokale verbinding tussen inwoners en boeren versterkt? Doe dan mee  aan de ‘Samen voor biodiversiteitsprijs’ en win één van de twee prijzen van maximaal €25.000 voor de realisatie van het project!

Boeren en particulieren die samen aan de slag gaan met het versterken van de biodiversiteit in hun eigen regio, dat is het doel van de ‘Samen voor biodiversiteitsprijs’. Deze prijs wordt georganiseerd door het Deltaplan Biodiversiteitsherstel en is powered by het Wereld Natuur Fonds. De Jagersvereniging is samen met tientallen andere organisaties partner van het Deltaplan Biodiversiteitsherstel.

De deadline voor het inzenden van jouw plan is 9 februari 2020. Check snel de deelnamecriteria en vul het deelnameformulier in op de website van ‘Samen voor biodiversiteitsprijs’ . De jury bestaat uit:

• Prof. dr. Louise Vet – Voorzitter van het Deltaplan Biodiversiteitsherstel, hoogleraar Ecologie aan Wageningen University en onderzoeker bij NIOO-KNAW
  • Alex Datema – Voorzitter BoerenNatuur
  • Dr. Kirsten Schuijt – Directeur van het Wereld Natuur Fonds
  • Lianne de Bie –  Directeur Slow Food Youth Network Nederland
  • Een vijfde deskundige wordt later bekend gemaakt

De prijs wordt op 5 maart 2020 uitgereikt. Doe je mee? Blok dan deze datum alvast in je agenda.