Foto: Hannah Verhoeven

Nieuwe regio-manager Christel Schattevoet start per 1 juni 2020

Per 1 juni treedt Christel  Schattevoet (41) in dienst bij de Koninklijke Nederlandse Jagersvereniging als regiomanager. Christel zal de eerste maanden worden ingewerkt op alle voorkomende werkzaamheden van het vak van regiomanager. Ze komt te werken in het team Belangenbehartiging onder leiding van teamleider Jaap Lodders.

Schattevoet werkte na de landbouwschool als reptielenverzorger, politieagent, jeugdbeschermer, onderzoeker kindermishandeling en beleidsadviseur bij de GGD. Enige tijd geleden startte ze de Master Management en Innovatie in maatschappelijke organisaties. De master van deze opleiding heeft ze inmiddels afgerond. De afgelopen maanden was Schattevoet actief in het Corona-crisisteam van de GGD.

Met de jacht is ze sinds haar jeugd bekend. Ze jaagt inmiddels zelf en is daarnaast actief in het hondenwerk. Ze is commissielid (vrijwilliger) van de JPC (jachtproevencommissie) van de Nederlandse Labrador Vereniging en verricht daarvoor ook diverse redactiewerkzaamheden.