Europese jachtgemeenschap steunt Oekraïne – FACE

Als reactie op de humanitaire crisis in Oekraïne heeft FACE samen met CIC (International Game and Wildlife Conservation) haar organisaties en partners gemobiliseerd. FACE zal hulp verlenen aan hulporganisaties die momenteel de inspanningen aan de grens coördineren. Hierbij wordt onder meer samengewerkt met de Hongaarse National Hunting for Charity Organisation.

Jachtverenigingen en jagers uit buurlanden, waaronder Hongarije, Slowakije, Roemenië en Polen bieden onafhankelijke hulp aan het Oekraïense volk, en sluiten zich aan bij en vullen de bestaande humanitaire inspanningen aan hun grenzen met Oekraïne aan.

Als onderdeel van het FACE-CIC-initiatief wordt warm voedsel (inclusief vlees van wild), drankjes, evenals belangrijke apparatuur en benodigde materialen gedoneerd die gebruikt worden om Oekraïense mensen te helpen buurlanden binnen te komen.

Steun de humanitaire hulp van FACE-CIC:

Tijd is van essentieel belang, aangezien steeds meer mensen elke dag de grens oversteken. Als je steun wilt bieden aan degenen die zijn getroffen door deze verwoestende oorlogscrisis, steun en deel dan het gezamenlijke initiatief van FACE-CIC door te doneren via de onderstaande knop.

DONEER HIER