Beheerdersdag 2022: kaartverkoop is van start!

De kaartverkoop voor de 14e editie van de Beheerdersdag is gestart! Iedereen is op 23 september weer van harte welkom op landgoed Heerlijkheid Marienwaerdt in Beesd voor een dag vol kennis delen en vakgenoten ontmoeten. Ook de Jagersvereniging zal wederom aanwezig zijn met een stand.

Programma
Het volledige programma volgt de komende weken, maar je kunt weer een mooie mix van sprekers en onderwerpen verwachten op het gebied van bos, natuur en landschap, gericht op de beheerpraktijk. Zoals bosbodemonderzoek, verbetering natuurbodems met circulaire toepassingen, ecosysteemaanpak invasieve soorten, gedragscodes bos- en natuurbeheer, buitenexcursies en nog veel meer. Daarnaast is er genoeg tijd voor een lekkere lunch en een wandeling over de informatiemarkt.

Ticketverkoop
De ticketverkooplink (GO-tickets) vind je op de Tickets-pagina van de website van de Beheerdersdag. Men heeft de prijzen iets moeten verhogen ten opzichte van eerdere jaren in verband met stijgende prijzen voor alle onderdelen van de dag (huur locatie, apparatuur, horeca/lunch etc.). De prijzen dit jaar zijn:

€ 50,- voor medewerkers en leden van partnerorganisaties;
€ 35,- voor studenten (groene opleidingen);
€ 100,- voor overige deelnemers.

Let op: ALLE tickets dienen via het GO-tickets-systeem aangeschaft en betaald te worden. Bij je aanschaf ontvang je een digitale factuur met de status ‘Voldaan’, voor eventuele declaraties en administratie. De ticketprijs is inclusief toegang, koffie/thee, lunch en een borrel.

De Beheerdersdag wordt georganiseerd door de Bosgroepen en de VBNE, in samenwerking met: LandschappenNL, Natuurmonumenten, Staatsbosbeheer, FPG, OBN, de Nederlandse Vereniging van Rentmeesters, de Koninklijke Nederlandse Jagersvereniging, Probos, de Koninklijke Nederlandse Bosbouwvereniging, Colland, Natuurnetwerk Gemeenten en het Rijksvastgoedbedrijf.

Vind meer informatie op de website van de Beheerdersdag

Beheerdersdag 23 september 2022