Ik ben bestuurder en wil graag een mail (laten) versturen naar een groep leden van de Jagersvereniging. Hoe pak ik dat aan?

Onze mailingen naar leden of groepen leden zijn een probaat middel in de communicatie: niet alleen is het relatief goedkoop, we bereiken ook een grote groep mensen en het neemt in verhouding tot een verzending per post niet zoveel tijd van de mensen op het bureau in beslag. We merken dat er regelmatig vragen binnen komen over de verzending van de mailingen, daarom zetten we een en ander graag voor u op een rij:.

• U stuurt uw tekst voor een mailing naar [email protected]
  • Houd rekening met een verwerkingstijd van maximaal 5 werkdagen
  • De aanvrager van de mailing is zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de conceptmail (correcte data, spelling, afstemming binnen bestuur et cetera)
  • Onze mailingen verwijzen altijd naar een pagina op onze website. Meestal zijn dat activiteiten of nieuwsberichten
    • Activiteiten kunnen digitaal worden aangemeld
    • Documenten ontvangen we graag in onze huisstijl en in een bestandstype dat we nog kunnen bewerken (niet in .pdf)
  • Mails namens een bestuur worden ondertekend door het verantwoordelijke bestuurslid. Zorg er voor dat duidelijk is wie dit is en zorg dat diegene weet van de mailing naar de leden
  • Aan de ondertekening van de provinciale bestuurders voegen we het mailadres van de betreffende provincie toe
  • Vermeld in de aanvraag altijd uw naam en telefoonnummer, voor het geval we vragen hebben over de mailing

Het liefst beperken we het aantal mails dat we sturen aan de leden. We nemen daarom graag zoveel mogelijk items als nieuws of activiteit mee in de wekelijkse mail op donderdagmiddag aan alle leden.

Vragen kunt u altijd mailen naar [email protected] of u kunt bellen naar 033-461 9841 (vragen naar het secretariaat)

Is uw vraag voldoende beantwoord? U kunt het bureau van de Jagersvereniging altijd bellen of mailen voor meer informatie.

De Jagersvereniging aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade van welke aard dan ook, ontstaan door het gebruik van de gepresenteerde informatie.