Vakmagazine De Jager

Als lid van de Jagersvereniging ontvangt u 12 keer per jaar De Jager De Jager is een onmisbaar vaktijdschrift voor iedereen die geïnteresseerd is in verantwoord beheren en benutten. Prettig leesbaar en met een sprankelende vormgeving. Onze leden waarderen De Jager gemiddeld met een 8.

Verdiepend, kritisch, met kennis van zaken geschreven en dicht op de actualiteit. Zodat u van de hoed en de rand weet op het gebied van faunabeheer, ecologie, wetgeving en politiek, jachthonden en uitrusting. Dat doen we met een mix van spannende jachtreportages, informatieve achtergrondartikelen, spraakmakende interviews, columns, culinaire hoogstandjes met wild, een expertpanel, producttesten en nog veel meer.

Word lid en ontvang 12 keer per jaar De Jager!

Nieuw: De digitale Jager

Het ledenmagazine De Jager is een zeer gewaardeerd en onmisbaar onderdeel van het lidmaatschap van de Jagersvereniging. Om de informatievoorziening verder te optimaliseren, brengt de Jagersvereniging ook een digitale versie van het magazine uit. Deze is verrijkt met extra informatie en beeldmateriaal. De edities (vanaf jaartal 2022) worden overzichtelijk gepresenteerd in een online bibliotheek op de website van de Jagersvereniging en zijn te lezen via de mobiel, tablet of computer. De digitale Jager is exclusief beschikbaar voor leden. Oudere uitgaven kunt u vinden in het kader hieronder.

Lees de digitale Jager

Archief De Jager - oude uitgaven gedigitaliseerd

De Jager (voorheen De Nederlandse Jager) is gedigitaliseerd en gearchiveerd. Hierdoor is het mogelijk om artikelen, geplaatst in De Jager, vanaf het allereerste nummer te zoeken t/m  jaargang 2019. In de jaargangen 2018 en 2019 kunt u ook artikelen vinden die geplaatst zijn in Buit.

Als u op de onderstaande button klikt, dan verschijnt een scherm, waarin u uw zoekopdracht kunt geven.
Wilt u zoeken in een bepaald jaar, leest u dan eerst de alinea hieronder (Zoeken in archief op jaargang of jaartal).

Zoeken in archief op jaargang of jaartal

Jaargangen 1 t/m 61 (1895 t/m 1956) lopen in de meeste gevallen van juli t/m juni in het volgende jaar.

Jaargang 50 (1944/1945) bevat een beperkt aantal edities.

Vanaf jaargang 62 t/m 117 (1957 t/m 2012 editie nr. 11) loopt een jaargang gelijk aan een heel jaar (jan t/m dec).

Vanaf 2012 – editie nummer 12 – kunt u De Jager vinden op jaartal. De jaargangen lopen vanaf 2012 gelijk aan het jaartal waarin De Jager (en 2018  en 2019 Buit) is uitgegeven.

Voor meer duidelijkheid en een overzicht van de jaargangen kunt u zoeken in de Jaargangen en jaartallen van ons verenigingsblad .

Bekijk in het archief de gedigitaliseerde jaargangen van De Jager

Adverteren in De Jager

De Jager verschijnt in een oplage van 21.000 stuks en wordt – zo blijkt uit lezersonderzoek – door 45.000 liefhebbers van jacht & outdoor intensief gelezen. In het magazine is veel aandacht voor nieuws op het gebied van jachtuitrusting. Zo worden in de rubriek ‘Leden testen’ door een ledenpanel pas verschenen producten getest. Daarnaast is er de rubriek ‘Productinfo’ waar firma’s de mogelijkheid hebben om nieuwe producten onder de aandacht van De Jager te brengen.

Interesse in adverteren in De Jager? Neem contact op met Frank Roosenbeek via [email protected] of 0314-355830.

Vragen over het plaatsen van een Jagertje (kleine advertentie)? Vul dit formulier in of neem contact op met Dock35 Media via  [email protected] of 0314-355532.

Meer informatie over de advertentiemogelijkheden in De Jager vindt u hier!