temp.
De Jager

Door 45.000 liefhebbers van jacht & outdoor intensief gelezen

Vakmagazine De Jager

Als lid van de Jagersvereniging ontvangt u 17 keer per jaar De Jager. Een onmisbaar vaktijdschrift voor iedereen die geïnteresseerd is in verantwoord beheren en benutten. Prettig leesbaar en met een sprankelende vormgeving.

Verdiepend, kritisch, met kennis van zaken geschreven en dicht op de actualiteit. Zodat u van de hoed en de rand weet op het gebied van faunabeheer, ecologie, wetgeving en politiek, jachthonden en uitrusting. Dat doen we met een mix van spannende jachtreportages, informatieve achtergrondartikelen, spraakmakende interviews, columns, culinaire hoogstandjes met wild, een expertpanel, producttesten en nog veel meer.

Lid worden van de enige professionele belangenbehartiger van jagers, grondeigenaren, wildliefhebbers en andere buitenmensen?

Adverteren in De Jager?

De Jager verschijnt in een oplage van 21.000 stuks en wordt – zo blijkt uit lezersonderzoek – door 45.000 liefhebbers van jacht & outdoor intensief gelezen. In het magazine is veel aandacht voor nieuws op het gebied van jachtuitrusting. Zo worden in de rubriek ‘Leden testen’ door een ledenpanel pas verschenen producten getest. Daarnaast is er de rubriek ‘Productinfo’ waar firma’s de mogelijkheid hebben om nieuwe producten onder de aandacht van De Jager te brengen.

Interesse in adverteren in De Jager? Neem contact op met Marcel Koot via marcel.koot@pshmediasales.nl of 0314-355827

Meer informatie over de mogelijkheden voor adverteerders in De Jager vindt u hier!

'Jagertjes' opgeven

Wilt u een kleine advertentie opgeven?

Een advertentie plaatsen?

Vragen over het plaatsen van een Jagertje: jagertjes@pshmediasales.nl of bellen naar 0314-355839

De Nederlandse Jager - oude uitgaven digitaal

De Nederlandse Jager is gedigitaliseerd. Hierdoor is het mogelijk om artikelen, geplaatst in De Nederlandse Jager, vanaf het allereerste nummer te zoeken t/m nr. 24 2014.

Als u op onderstaande button klikt, dan verschijnt een scherm, waarin u uw zoekopdracht kunt geven.

Zoeken op jaargang of jaartal

Tot 2012 – editie nummer 11 – zoekt u op jaargang (voorbeeld: De Jager uit 1980 is jaargang 85). Vanaf 2012 – editie nummer 12 – kunt u De Jager vinden op jaartal.

Deventit