Welkom als lid van de Jagersvereniging!

Hartelijk dank voor het invullen van ons lidmaatschapsformulier, als u lid bent geworden: van harte welkom! Binnen 3 tot 5 werkdagen ontvangt u uw lidmaatschapsnummer via de e-mail.

Als u informatie over het lidmaatschap heeft opgevraagd kunt u dit spoedig tegemoet zien.

Wie wij zijn

De Jagersvereniging is een landelijke organisatie met ruim 21.000 leden. Zij verricht onderzoek naar diersoorten en geeft adviezen aan de 300 lokale jagersverenigingen. In haar werkwijze staat het streven naar biodiversiteit centraal, waarbij een verstandig gebruik van de fauna (wise use) mogelijk is.

Feiten en cijfers

• Ruim twee miljoen hectare Nederland is jachtveld
  • Er wordt gejaagd om te benutten, om te beschermen en om te beheren
  • 27.000 jachtaktehouders
  • Jaarlijks 13.000 FTE vrijwilligerswerk in het landschap
  • 21.000 leden
  • Verenigd in ruim 300 lokale jagersverenigingen
  • Een jaarlijkse maatschappelijke toegevoegde waarde van 600 miljoen euro
  • 12 provinciale besturen
  • Ruim 2000 vrijwillige bestuurders
  • Vertegenwoordiging in de 12 faunabeheereenheden
  • 22 fulltime professionals in dienst
  • Vaktijdschrift De jager met 45.000 lezers
  • Jaarlijks 5.000 deelnemers aan jachthondenproeven, op ruim 60 verschillende locaties

Verzekeringen

De Jagersvereniging verleent geen advies over verzekeringen en bemiddelt niet in verzekeringen. Hiervoor kunt u contact opnemen met een onafhankelijke assurantietussenpersoon Aon.

Meer informatie over verzekeringen en contactgegevens Aon