Hiswa

HISWA is al 80 jaar het keurmerk van de watersport. Watersporters doen het liefste zaken met een HISWA-bedrijf. HISWA-bedrijven geven watersporters de garantie voor onbezorgd vaarplezier. Of ze nu een boot huren, een ligplaats zoeken, hun jacht willen verkopen, of de behoefte hebben aan een zeilles of een reparatie. HISWA-bedrijven zijn vakkundig en betrouwbaar en hanteren de HISWA Algemene Voorwaarden.

De brancheorganisatie van de watersportindustrie
HISWA is bekend van de beurzen, maar de naam omvat veel meer. HISWA Vereniging is de brancheorganisatie achter dit merk. HISWA Vereniging is een non-profit organisatie en telt zo'n 1.200 leden. Zij vertegenwoordigen tweederde van de omzet en werkgelegenheid in de sector.

Samenwerking

De Jagersvereniging werkt samen met HISWA in de Regiegroep Recreatie en Natuur. Vanaf 2007 bundelt hier een breed spectrum van belangenbehartigende organisaties op het gebied van recreatieve beleving in de natuur hun krachten.

Web: www.hiswa.nl