Handleiding digitale Jager

Makkelijk inloggen

Inloggen is heel eenvoudig. Wanneer u op de cover van je magazine naar keuze klikt, komt u op een inlogscherm. Uw gebruikersnaam is het e-mailadres waarmee u bij de Jagersvereniging bekend bent. Uw wachtwoord is uw postcode welke op het adreslabel van de fysieke Jager staat vermeld. De postcode is spatie- en hoofdlettergevoelig (voer in: 1234 AB). Bent u wel lid maar ontvangt u geen Jager, omdat u bijvoorbeeld gezinslid bent? Log dan in met de gegevens van het lid dat op hetzelfde adres woont en wel De Jager ontvangt.

Snel bladeren

Wanneer u met uw muis of vinger over de pagina gaat en op een gekleurd vlakje of icoontje gaat staan, zult u merken dat u erop kunt klikken. Klikt u op de inhoudspagina op het bladzijdenummer van een artikel dat u graag wilt lezen, dan bladert u daar direct heen. Met het pijltje terug, komt u daarna weer terug in de index.

Veelgestelde vragen

Ik ben wel lid, maar ontvang geen Jager, omdat ik bijvoorbeeld gezinslid ben. Kan ik de Digitale Jager alsnog lezen?

U kunt inloggen met de gegevens van het lid dat op hetzelfde adres woont en wel De Jager ontvangt.

Wanneer verschijnt de digitale Jager?

Vanaf de lancering van het digitale magazine, verschijnt de digitale Jager tegelijk met de printeditie. Vrijdag op de mat = vrijdag in uw mailbox.

Kunnen we samen lezen?

Wilt u thuis gezellig samen onderuit digitaal de Jager lezen? Dat kan! De inlog werkt per editie op drie verschillende apparaten. Wilt u graag de digitale Jager lezen, maar u bent vergeten uw e-mailadres door te geven? Stuur een e-mail met uw e-mailadres naar [email protected] ovv naam, adres, postcode en woonplaats.

Hoe lang blijft een editie van de digitale Jager online staan?

De digitale Jagers blijven vanaf de eerste editie 2022 altijd online staan. U kunt dus terugbladeren in eerdere edities wanneer u maar wilt.

Is er een zoekfunctie over alle edities heen?

Nee, er is op dit moment (nog) geen zoekfunctie beschikbaar waarmee u naar bijvoorbeeld artikelen kunt zoeken. Dit kan wel in het archief dat u vindt op onze website.

Ik heb me aangemeld als lid, maar mijn gegevens zijn nog niet up-to-date in het systeem, kan ik dan toch al toegang krijgen tot de digitale Jager?

Ja, wanneer u een e-mail stuurt naar [email protected] checken wij uw lidmaatschap en sturen we u eenmalig een linkje door, waarmee u kunt inloggen totdat uw gegevens zijn geactualiseerd.

Mijn vriend, buurvrouw of achterneef wil de digitale Jager ook wel lezen. Kan ik het magazine met hem/haar delen?

Nee, de digitale Jager is exclusief voor abonnees.

Ik vind die digitale Jager wel handig! Kan ik de printversie van De Jager opzeggen?

Nee, we zien de digitale Jager op dit moment als een extraatje voor onze leden.

De digitale Jager bladert niet soepel door, wat kan ik hieraan doen?

De digitale Jager werkt het snelst op de internetbrowser Google Chrome.

Kan ik ook de HTML-versie van de digitale Jager op mijn telefoon bekijken?

Dat kan zeker. Via de onderstaande icoontjes binnen de digitale omgeving kunt u switchen van de HTML-versie naar de magazineversie en andersom. Als de icoontjes niet verschijnen kunt u tikken of swipen op uw scherm.

.

Klik op het bovenstaande icoontje om naar de HTML-versie te gaan.

.

Klik op het bovenstaande icoontje om naar de magazineversie te gaan.

Ik woon in het buitenland. Op welke manier moet ik mijn postcode invoeren om in te kunnen loggen?

Buitenlandse postcodes hebben een andere notering dan de Nederlandse. U kunt inloggen door uw postcode te gebruiken welke op het adreslabel van De Jager staat vermeld