Oproep! Provinciaal Ondersteuningsteam Gelderland.

De Jagersvereniging afdeling Gelderland zoekt vrijwilligers die de vereniging tijdens evenementen willen vertegenwoordigen om daar het verhaal van de jacht en de jager uit te dragen. Het gaat om evenementen met een duidelijk ‘outdoor lifestyle’ karakter, bijeenkomsten van natuurverenigingen of werkbezoeken van externe gasten aan een WBE. Het volgen van een training maakt onderdeel uit van dit initiatief.

Momenteel wordt vaak een beroep gedaan op een beperkt aantal leden om bij grotere evenementen in Gelderland de Jagersvereniging te vertegenwoordigen. Denk dan aan de diverse reewildshows en meerdere fairs. Deze beperkte inzet betekent dat er kansen en uitdagingen onbenut blijven liggen. Het loont immers de moeite om ook bij de kleinere regionale of gemeentelijke evenementen zoals een Landgoeddag, een koefeest of een braderie aanwezig te zijn. De vele bezoekers van deze evenementen hebben vaak veel interesse in de jacht.

De afdeling Gelderland van de Jagersvereniging heeft voor het uitdragen van haar boodschap een mooie mobiele stand beschikbaar met veel voorlichtingsmateriaal en opgezette dieren. Deze is op afroep beschikbaar voor de teamleden.

Indien jij ook deel wilt uitmaken van dit vrijwilligersteam kan je jezelf daarvoor aanmelden bij de regiomanager voor Gelderland via het mailadres [email protected]. Je ontvangt dan een uitnodiging voor een 1e bijeenkomst eind april 2020.