Even klikken en klaar: Viergangen wilddiner van Hollandse bodem

Naast vertellen wat jagers doen, willen we zoveel mogelijk mensen laten proeven van de (h)eerlijke smaak van wild. Daarvoor kun je natuurlijk naar een restaurant, maar vanaf deze week kun je met een paar muisklikken een viergangen thuisdiner ‘Veluws wild’ bestellen via Seizoensboxen.nl. Samen met producent van wildproducten Wild van Wild en de Jagersvereniging kwam deze mooie samenwerking tot stand.

Het hoofdgerecht in de seizoensbox ‘Veluws Wild’ is een hertenstoofpot. Andere gangen bestaan uit twee amuses, een bospaddenstoelensoep en een nagerecht. Bij iedere box wordt een fles rode wijn geleverd en natuurlijk borden en bestek. De afwas wordt weer thuis opgehaald. In iedere box zit een flyer met het verhaal van de jager en de nieuwste cijfers uit ons publieke opinieonderzoek over de stijgende populariteit van eten uit de natuur en – niet onbelangrijk – van Nederlandse bodem. Ook werkte de Jagersvereniging mee aan de productie van ‘het Weidelijk Verhaal’, een sfeervol filmpje waarin de jager vertelt over zijn intrinsieke motivatie om op jacht te gaan.

Duurzaam

Seizoensboxen.nl dat ook levert aan verschillende grote vakantieparken in Nederland, heeft tijdens Jacht- en Buitenleven en de Dag van de Jager bezoekers van de events al bijgepraat over het concept van de seizoensboxen. Het bedrijf wil hiermee duurzaam eten van Hollandse bodem beter onder de aandacht brengen en laten zien waar de ingrediënten van hun producten vandaan komen en met welke zorg deze worden geoogst. Consumenten kunnen zo uitgebreid kennismaken met van kwaliteitsproducten uit verschillende windstreken in Nederland. Zo zet je thuis met een minimale inspanning een gastronomisch diner op tafel!

Op 11 november staat seizoensboxen.nl ook op de Nimrod in de stand van de Jagersvereniging. Nieuwsgierig? Neem dan nu alvast een kijkje op hun website.