Terugblik Beheerdersdag 2023

De Jagersvereniging blikt terug op een geslaagde vijftiende editie van de Beheerdersdag bij Heerlijkheid Mariënwaerdt te Beesd. Het was weer moeilijk kiezen uit het grote aanbod presentaties en workshops over natuurbeheer. Voor elk wat wils, zeker ook voor de vele aanwezige jagers. En in de pauze veel goede gesprekken onder het genot van heerlijke ganzenpastrami bij de stand van de Jagersvereniging.

Zoals elk jaar is de Beheerdersdag dé ontmoetingsplek voor ruim 600 natuurbeheerders uit het hele land. Van collectieven tot gebiedsbeheerders, zaadleveranciers, kennisinstituten, natuurfondsen, praktijkopleiders, hogescholen en universiteiten, en natuurlijk ook vele jagers. Niet verrassend, want als partner van de Beheerdersdag zet de Jagersvereniging zich in om het programma te verrijken met interessante jachtthema’s. Mooi om te zien dat deze massaal bezocht werden door een divers publiek. Heeft u interessante voordracht gemist? Of kon u niet komen? De meeste presentaties zijn hier https://beheerdersdag.nl/terugblik/ terug te vinden als pdf.

Groeiende animo

Dat het animo groeit voor de Beheerdersdag blijkt ook uit het feit dat alle kaarten al weken van tevoren waren uitverkocht. Noteer daarom alvast de 16e editie van de Beheerdersdag op vrijdag 27 september 2024 in uw agenda. De Jagersvereniging zal u informeren zodra de kaartverkoop start rond half juni.

De Jagersvereniging bedankt de organisatie van de Beheerdersdag, in het bijzonder projectleider Gerard Koopmans, die na vijftien jaar het stokje overdraagt. We kijken uit naar Beheerdersdag 2024!