Nu aanmelden voor de digitale Beheerdersdag!

Mensen kunnen zich vanaf nu inschrijven voor de digitale Beheerdersdag op 25 september. Die vindt dit jaar volledig online plaats. Er is plek voor 500 mensen en vol = vol. Omdat de Jagersvereniging partner is zijn ook onze leden van harte uitgenodigd om deel te nemen.

Programma
Ook voor deze online editie staan er mooie bijdragen op het programma, waar de organisatie nu al naar uitkijkt! Er komen actuele onderwerpen aan bod zoals droogte, klimaatslim bosbeheer, de Bossenstrategie, de wolf in Nederland, en nog veel meer! Bekijk het programma van de Beheerdersdag.

De digitale Beheerdersdag wordt gestreamd via digitaal platform ‘Let’s get digital’.

Je kunt je nu aanmelden voor deze gratis online Beheerdersdag.

Een dag voor het evenement ontvang je een persoonlijke inlogcode voor de digitale Beheerdersdag op vrijdagochtend 25 september. Nadat je ingelogd bent op vrijdagochtend zie je precies waar je wanneer moet wezen voor de sessies van jouw keuze. De presentaties worden naderhand ook online gezet.

Let op:
 er is een beperkt aantal plaatsen (500) voor deze digitale ochtend, wees er dus op tijd bij!

• Meld je snel aan, want vol = vol.
  • Meld je af als je onverhoopt niet meer komt: wel zo sympathiek, want je houdt een plaats bezet.

De digitale Beheerdersdag wordt je aangeboden door:
de Bosgroepen en de VBNE i.s.m. LandschappenNL, Natuurmonumenten, Staatsbosbeheer, Federatie Particulier Grondbezit, Kennisnetwerk OBN, Nederlandse Vereniging van Rentmeesters, Koninklijke Nederlandse Jagersvereniging, Probos, Koninklijke Nederlandse Bosbouwvereniging, Colland Arbeidsmarkt, Natuurnetwerk Gemeenten & Rijksvastgoedbedrijf.