Foto: Horst Jegen

Jagersvereniging stuurt position paper naar Provinciale Staten

De verkiezingen voor Provinciale Staten staan voor de deur. Partijen zijn op dit moment al druk bezig met het opstellen van hun verkiezingsprogramma’s voor 15 maart 2023. De Jagersvereniging heeft hiervoor een position paper opgesteld en aangeboden aan de programmacommissies van de politieke partijen in alle provincies.

In het position paper presenteert de Jagersvereniging een aantal speerpunten, waarvan zij het van belang achten dat deze worden meegenomen in de verkiezingsprogramma’s van de politieke partijen. Immers, het Nederlands landschap staat steeds verder onder druk. De afgelopen jaren leerden wij in Nederland dat niet alles overal kan. Volgens De Jagersvereniging vergt dit scherpe keuzes door de  provinciale overheden. De Jagersvereniging ziet graag dat er meer prioriteit komt voor het landschap en meer ruimte komt voor de beheerders van dit landschap onder het motto: ‘Samen werken aan meer leefbaarheid en biodiversiteit’.

Download het position paper van de Jagersvereniging

Samen werken aan meer leefbaarheid en biodiversiteit