Foto: Anoeska Vermeij

De Jager vanaf 1 maart ook digitaal

Het ledenmagazine De Jager is een zeer gewaardeerd en onmisbaar onderdeel van het lidmaatschap van de Jagersvereniging. Om de informatievoorziening verder te optimaliseren, brengt de Jagersvereniging vanaf volgende week ook een digitale versie van het magazine uit. Deze is verrijkt met extra informatie en beeldmateriaal. De online Jager lees je vanaf 1 maart op je computer, tablet of onderweg op je mobiel.

“In de online versie kunnen we filmpjes en foto’s toevoegen of zelfs een compleet onderzoek. Op die manier kunnen we onze leden heel compleet informeren”, aldus teamleider communicatie Dorien van Dijk. De edities worden overzichtelijk gepresenteerd in een online bibliotheek op de website van de Jagersvereniging.

Hoofdredacteur Berend te Hennepe: “Een deel van mijn jeugd heb ik op zolder doorgebracht, waar stapels jaargangen van ‘De Nederlandse Jager’ lagen. Op lome zomerdagen las ik daar in de verstikkende hitte de verhalen van Cartouche en Wil Huygen. Mijn favoriete lectuur. Met de komst van de digitale Jager behoort dit tafereel definitief tot het verleden. Iedere editie wordt nu digitaal gearchiveerd. Dat betekent ook: nooit meer vruchteloos die stapel kranten en tijdschriften doorspitten op zoek naar die ene uitgave van de Jager. Die is voortaan met slechts een paar klikken op te duikelen. Wel zo handig!”

Extra nieuwsbrief
Vanaf aankomende dinsdag kunnen leden van wie hun mailadres bij de Jagersvereniging bekend is via de website van de Jagersvereniging inloggen op de digitale versie van De Jager. Bij de lancering staan de verrijkte eerste en tweede editie van dit jaar al online. Alle leden ontvangen aankomende dinsdag een extra nieuwsbrief met daarin de inloginstructies. De online Jager zal vanaf editie 3 gelijktijdig verschijnen met de printversie.