Aanleveren resultaten nachtonderzoek nog mogelijk tot 1 mei

De Jagersvereniging heeft al wat resultaten van het nachtonderzoek binnengekregen, maar om zo goed mogelijk te kunnen profiteren van de resultaten zou het mooi zijn als nog meer tellers het veld in gaan voor een nachttelling. Afgelopen weekend is het slecht weer geweest en wellicht bent u toen niet het veld in geweest of hebt u geen nachttelling gedaan. Niet getreurd: het weer is nu een stuk gunstiger en u heeft tot en met 15 april de tijd om te tellen en tot 1 mei om de resultaten in te leveren.

Ons doel is om op basis van de resultaten van ons nachtzichtonderzoek ons standpunt te kunnen verstevigen door te laten zien dat het hartstikke goed gaat met de haas in Nederland.

Sleutelrol politieke besluitvorming

Het nachtonderzoek van de Jagersvereniging geeft antwoorden op vragen die een sleutelrol gaan spelen in de politieke besluiten rond de jacht. Daarbij kunnen we dus nog wat extra hulp gebruiken! Meld u nu aan voor het nachtonderzoek van de Jagersvereniging en tel mee tijdens de voorjaarstellingen. Kies daarbij een nacht met goede weersomstandigheden en geef de resultaten door via de website van de Jagersvereniging.

Dus indien u zichzelf nog niet heeft aangemeld voor het nachtonderzoek, meld u aan via deze link. U kunt uzelf aanmelden en de resultaten doorgeven via onderstaande link.

Meld u aan of geef de resultaten door van het nachtonderzoek

Nachtonderzoek