Jagersvereniging waardeert 700 trouwe leden met zilveren speld

Vandaag verstuurt de Jagersvereniging ongeveer 700 pakketjes naar leden die dit jaar ofwel 20 ofwel 40 jaar lid zijn. Naast een gouden of zilveren lidmaatschapsspeldje bevat het pakketje ook een brief waarin een ieder persoonlijk wordt bedankt voor de jarenlange steun. Immers: ‘Voor de Jagersvereniging zijn de leden de kurk waarop de vereniging drijft.’

Lidmaatschapsvormen
De Jagersvereniging heeft ongeveer 21.000 leden. Naast het algemeen lidmaatschap zijn er lidmaatschapsvormen voor gezinsleden, jeugdleden (tot 18 jaar), jonge leden (18 t/m 25 jaar) en het eerste en tweede jaars lidmaatschap voor de jachtcursist. Vele leden zijn de vereniging al jaren trouw.

De pakketjes vallen vanaf morgen op de mat. Komt u iemand tegen met een jubileumspeldje? Het is een felicitatie waard!