Foto: Jagd & Hund

Jagersvereniging op Jagd & Hund 2018

Van 31 januari tot en met 4 februari 2018 is het weer tijd voor Jagd und Hund in Dortmund (Duitsland). Deze grootste jachtbeurs van Europa is zeer internationaal, met bezoekers en standhouders uit diverse landen. Ook diverse organisaties en verenigingen, waaronder de Koninklijke Nederlandse Jagersvereniging en de Hubertus Vereniging Vlaanderen zijn op de beurs vertegenwoordigd. De beurs biedt zoals ieder jaar ook een podium voor discussies over de positie van de jacht in natuurbeheer, ecologie en politieke kwesties.

Op Jagd & Hund vindt u diverse interessante, innovatieve en informatieve beursdeelnemers en een gevarieerd randprogramma. Er zijn roofvogel- en jachthondendemonstraties, modeshows en een spectaculair off-road parcours. Ook de Duitse Kampioenschappen Herten-lokroep worden tijdens deze beurs gehouden. De beurs is een aanrader voor iedere (voor)jager die zich wil oriënteren op de nieuwste geweren, nachtzichtkijkers, kleding, jachthutten, hoogzitten, terreinwagens, reizen, hebbedingen en handigheden.

Jagd & Hund Dortmund 2018

De Jagersvereniging zal alle dagen met diverse medewerkers en vertegenwoordigers op de beurs aanwezig zijn. U vindt ons in hal 3B, standnummer 40.

Leden uit de provincie Overijssel kunnen zich aanmelden voor de busreis op 2 februari die de provinciale Jagersvereniging naar de jachtbeurs organiseert.

Alle beursinformatie vindt u op de website van Jagd & Hund.
Kaarten zijn verkrijgbaar aan de deur en online via de online shop van Jagd & Hund.

Overzicht aanwezige medewerkers en bestuurders:

• Dinsdag 30 januari: Laurens Hoedemaker en Bjorn van der Veen;
  • Woensdag 31 januari: Kees van Hulst en Janneke Eigeman (laat in de middag);
  • Donderdag 1 februari: Janneke Eigeman, Jan Peter Groot, en Paulien Niewold;
  • Vrijdag 2 februari: Ger van Hout, Rien van der Vlies, Arnoud Meijering en Henk Slump;
  • Zaterdag 3 februari: Pauline van Riet, Bjorn van der Veen en Hubert-Jan van den Brink;
  • Zondag 4 februari: Pauline van Riet, Bjorn van der Veen en Martin Bruins