Foto: Anoeska van Slegtenhorst

Jagersvereniging geschokt door dood jager Vriezenveen

Vanochtend bereikte de bestuurders, leden en medewerkers van de Koninklijke Nederlandse Jagersvereniging het bericht dat een jager in het Overijsselse Vriezenveen is omgekomen. Het ongeval vond plaats op zaterdagmorgen 16 juni en het zou gaan om een 72-jarige man.

Het overlijden van de jager schokt de Jagersvereniging. Namens het landelijk bestuur willen wij nabestaanden, betrokkenen, vrienden en bekenden van het slachtoffer laten weten dat wij met hen meeleven.

Direct na de bekendmaking van dit bericht is er door het bureau van de Jagersvereniging een compact team samengesteld dat de berichtgeving rondom dit overlijden nauwgelet volgt, contact houdt met de lokale jagersvereniging en het Overijssels bestuur van de Jagersvereniging en de pers te woord staat.

Rondom het overlijden van het slachtoffer is nog veel ongewis. Op dit moment doet de politie onderzoek naar de toedracht. Ook de Jagersvereniging wacht dit onderzoek af. Tot die tijd kan noch wil de Jagersvereniging uitspraken doen dan wel speculeren over de mogelijke toedracht.