Foto: Anoeska van Slegtenhorst

Mogelijkheden voor bijdrage € 25.000 voor uw biodiversiteitsproject

Vorige week werd het Innovatiefonds voor biodiversiteitsprojecten gelanceerd door het Deltaplan Biodiversiteitsherstel. Initiatiefnemers van projecten om de biodiversiteit te versterken, kunnen een aanvraag indienen voor een financiële bijdrage van maximaal € 25.000. Het gaat daarbij om een samenwerking tussen inwoners en andere grondeigenaren, zoals boeren en/of lokale overheden. Ook WBE’s, jachtcombinaties of individuele jagers met een passend project kunnen hieraan meedoen. De Jagersvereniging is partner van het Deltaplan Biodiversiteitsherstel.

Heb jij een aansprekend projectidee dat structureel de biodiversiteit in Nederland versterkt? Bekijk de deelnamecriteria en dien een aanvraag in! De maximale bijdrage per project is €25.000. Aanvragen voor een bedrag lager dan €25.000,- euro komen ook in aanmerking voor een bijdrage.

Zowel in 2020 als in 2021 is er € 200.000 beschikbaar. Dit bedrag is afkomstig van de Postcode Loterij.

Kijk op de site www.samenvoorbiodiversiteit.nl/innovatiefonds voor meer informatie.