De Jagersvereniging komt naar u toe!

In de maanden januari, februari en maart 2016 maakt de Jagersvereniging opnieuw een ronde door het land. Op zes plaatsen gaan wij met u in gesprek over onze activiteiten en resultaten van het afgelopen jaar. En kijken we met u vooruit naar de agenda voor de komende maanden. Daarnaast horen we graag van u wat u van onze vereniging verwacht. De roadshow van afgelopen winter is door u goed ontvangen. Wij kijken ook deze keer uit naar uw komst.

• 11 januari 2016 – Van der Valk Assen
  • 19 januari 2016 – Van der Valk Schiphol, Hoofddorp
  • 1 februari 2016 – Van der Valk Venlo
  • 11 februari 2016 – Van der Valk Dordrecht
  • 15 februari 2016 – Van der Valk Sneek
  • 7 maart 2016 – Van der Valk Apeldoorn

Tijden
De avonden starten om 20.00 uur en eindigen om 22.30 uur. Inloop vanaf 19.30 uur.

Inschrijven
Meldt u zo snel mogelijk aan! Dat kan nu al. Stuur een mail met uw lidmaatschapsnummer & de locatie naar [email protected]

Let op: alleen leden van de Koninklijke Nederlandse Jagersvereniging, die zich vooraf hebben aangemeld, hebben toegang tot deze avond. Op de avond zelf is het tonen van uw ledenpas een vereiste.