temp.

Wat is het mentorschapsproject van de Jagersvereniging? En hoe kan ik me aanmelden?

De Jagersvereniging lanceerde in 2016 het mentorschapsproject voor beginnende jagers. Met dit project wil zij beginnende jagers helpen met netwerken in de jagerswereld om ervoor te zorgen dat jagers zoveel mogelijk toegang hebben tot jacht, beheer en schadebestrijding, onder begeleiding van ervaren, vakkundige mentoren. De Jagersvereniging ziet het samen met de WBE’s als haar taak om de overgang van theorie en praktijk voor beginnende jagers goed overbrugbaar te maken. Dit project stimuleert ervaren jagers om als mentor hun kennis en kunde van jagen en jachttradities over te dragen op de volgende generaties jagers.

Aanmeldformulier voor het mentorschapsproject

Met onderstaand formulier kunt u zich aanmelden voor het mentorschapsproject van de Jagersvereniging, als beginnend jager of als mentor. Uw gegevens worden naar een lid van de Commissie Junior Jagers gestuurd die verantwoordelijk is voor uw provincie. Deze zal contact met u opnemen om de vervolgstappen door te nemen.

Is uw vraag voldoende beantwoord? U kunt het bureau van de Jagersvereniging altijd bellen of mailen voor meer informatie.

De Jagersvereniging aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade van welke aard dan ook, ontstaan door het gebruik van de gepresenteerde informatie.