Wat doet de Jagersvereniging voor mij?

Naast de collectieve belangbehartiging die voor de individuele leden van belang is, geeft onze vereniging veel aandacht aan de service voor het individuele lid. Deze ledenservice begint met de ondersteuning van de opleiding voor jagers. Wanneer iemand zijn of haar jachtdiploma heeft behaald geeft de jagersvereniging advies over de aanvraag van de jachtakte en alle voorwaarden die bij deze aanvraag komen kijken, zoals de benodigde formulieren, de verplichte verzekering en de aanschaf van een wapen. Wanneer iemand eenmaal een jachtakte heeft dan kan dit lid bij de vereniging terecht voor advies over alle facetten van de jacht. Leden worden op de hoogte gehouden van ontwikkelingen via ons verenigingsblad De Jager, onze website, via de e-mail en door middel van onze actieve Facebookgroep.

Bovendien ontwikkelt de vereniging steeds weer nieuwe producten voor onze leden, van specifieke verzekeringen tot promotiemateriaal als stickers, insignes etc. Daarnaast kent de Jagersvereniging informatiepakketten voor jongeren, volwassen en voor kinderen voor mensen die meer over jagen en de Nederlandse jagers willen weten.

Is uw vraag voldoende beantwoord? U kunt het bureau van de Jagersvereniging altijd bellen of mailen voor meer informatie.

De Jagersvereniging aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade van welke aard dan ook, ontstaan door het gebruik van de gepresenteerde informatie.