Waarom moet ik lid worden van de jagersvereniging?

Zonder de jagersvereniging zou er in Nederland nagenoeg geen jacht meer mogelijk zijn. Samen met professionals en een uitgebreid netwerk van leden (vrijwilligers) zorgt de Jagersvereniging dat de jacht in Nederland behouden blijft.

De Jagersvereniging is de meest volledige vereniging voor de jager. Zo zijn er uitgebreide verzekeringspakketten voor de jager, maar bijvoorbeeld ook voor de uw jachthond, krijgt een lid 17 keer per jaar vakmagazine De Jager met het laatste nieuws, wetenswaardigheden en interessante reportages. Ook per e-mail krijgt u het laatste nieuws over alles wat met jagen te maken heeft.

Als u actief wil bijdragen aan het vertellen van het verhaal van de jacht in Nederland, dan ondersteunt de jagersvereniging u! Lid worden kan hier!

Is uw vraag voldoende beantwoord? U kunt het bureau van de Jagersvereniging altijd bellen of mailen voor meer informatie.

De Jagersvereniging aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade van welke aard dan ook, ontstaan door het gebruik van de gepresenteerde informatie.