Wilt u politiek actief worden voor de Jagersvereniging? Landelijk, in de provincie of in uw gemeente?

De Jagersvereniging wordt regelmatig door politieke partijen gevraagd om actieve leden te leveren voor werkgroepen. In deze werkgroepen wordt het beleid over natuur en/of landbouw bepaald. Omdat jagers over veel kennis en praktijkervaring beschikken, wordt hun inbreng bijzonder gewaardeerd.

Voor de Nederlandse jagers is het natuurlijk van belang dat er een juist beeld wordt weergegeven van de jacht en de jagers in Nederland.

Aanmelden voor onze werkgroep politiek actieve leden kan via het onderstaande formulier:

De Jagersvereniging zoekt politiek actieve leden

Als u al politiek actief bent of u zou het willen worden binnen een werkgroep van een politieke partij, dan horen we graag van u!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Is uw vraag voldoende beantwoord? U kunt het bureau van de Jagersvereniging altijd bellen of mailen voor meer informatie.

De Jagersvereniging aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade van welke aard dan ook, ontstaan door het gebruik van de gepresenteerde informatie.