Een jager wil een in het buitenland geschoten dier laten opzetten. Welke vergunningen zijn nodig om een dier te prepareren nodig?

Voor de invoer van een in het buitenland geschoten dier is het voldoende om de legale herkomst aan te tonen via de documenten (o.a. veterinaire verklaring) die in het land van afschot worden opgesteld. Daarmee wordt aangegeven dat het dier legaal is verkregen. Nadere informatie over het opzetten van dieren kunt u vinden op de site van de Nederlandse Vereniging van Preperateurs

Is uw vraag voldoende beantwoord? U kunt het bureau van de Jagersvereniging altijd bellen of mailen voor meer informatie.

De Jagersvereniging aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade van welke aard dan ook, ontstaan door het gebruik van de gepresenteerde informatie.