Foto: Eimer Wieldraaijer

Voorzitter Daan van Doorn neemt afscheid van de Jagersvereniging, Ledenraad stemt in januari 2018 over opvolger

In de Ledenraad van 12 december jongstleden kondigde de huidige voorzitter, Daan van Doorn, aan zijn functie als voorzitter neer te leggen. De reden voor zijn vertrek bij de vereniging is een positieve. Van Doorn heeft de mogelijkheid om een huis te kopen in Zwitserland; het land waar zijn vrouw en hij hun hart aan verloren hebben. Om een huis in Zwitserland te kunnen kopen, moet de buitenlandse koper ook ingezetene van het land worden. Dit betekent dat hij geen publieke functies meer in Nederland kan bekleden. In De Jager nummer 27, die eind december bij onze leden in de bus valt, zal Daan van Doorn in een interview terugblikken op zijn periode als voorzitter van onze vereniging.

Nieuwe voorzitter
In januari 2018 zal de Ledenraad tijdens een Buitengewone Algemene Ledenvergadering besluiten over de benoeming van een nieuwe voorzitter. In het februari-nummer van De Jager zullen wij de nieuwe voorzitter op passende wijze binnen de vereniging introduceren.