temp.

Project Business Partners van de Jagersvereniging beëindigd

Onlangs werd het project waarin verschillende bedrijven en de Jagersvereniging samenwerkten beëindigd. Dit gebeurde in goed overleg. Het project wat in 2004 ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van de vereniging werd opgezet heeft een groot aantal jaren met succes gewerkt. De bedrijven van leden of waar leden de leiding hebben, boden korting aan hun medeleden.

Inmiddels bleek dat het project het einde van de houdbaarheid had bereikt. Onze leden gaven in de  ledenonderzoeken aan weinig belangstelling te hebben voor dit soort activiteiten. Ook de deelnemende bedrijven zagen weinig meerwaarde meer in deze activiteit.

Waardebonnen

Eén aspect van het project blijft echter bestaan. De Jagersvereniging kent gegarandeerde waardebonnen die o.a. worden verstrekt aan leden die nieuwe leden aanbrengen. Deze waardebonnen van € 12,50 konden worden ingeleverd bij de BusinessPartners.

Denkt u er wel aan dat deze bonnen een beperkte geldigheid hebben. Lever ze dus voor het verstrijken van de vermelde einddatum in. Na die datum zijn de bonnen niet geldig meer.

Graag willen we alle bedrijven die in het Business Partners project hebben meegewerkt bedanken voor hun inzet.

Hier kunt u uw geldige waardebonnen inleveren:

Naam Plaats telefoon website
Geweermakerij Elspeet 8075 AW  ELSPEET 0577 – 491546 www.geweermakerij.nl
Jachthuis Leimuiden 2451 GG  LEIMUIDEN 0172 – 506 593 www.jachthuisleimuiden.nl
Wapenhandel Janssen 3901 RA  VEENENDAAL 0318 – 510 069 www.wapenhandeljanssen.nl
Wapenhandel M. Boxum 8723 CZ  KOUDUM 0514 – 522 145
Brabants Jachthuis – Hemker & Bekking BV 5741 CL  BEEK EN DONK 0492 – 553 460 www.hemker-bekking.nl
Hemker & Bekking BV 4171 BC  HERWIJNEN 0418- 870041 www.hemker-bekking.nl
Mets Jachthuis 3981 PB  BUNNIK 030 633 89 74/ 06 31 23 93 22 www.metsjachthuis.nl
Best Hunting 4564 BD  ST. JANSTEEN 0114 – 316 343/0653 – 770 280 www.besthunting.nl