Foto: Anoeska van Slegtenhorst

De Jagersvereniging verwelkomt 805 jachtcursisten als nieuw lid!

Jachtcursist, hartelijk welkom als lid van de Koninklijke Nederlandse Jagersvereniging! Stichting Jachtopleiding Nederland vindt het belangrijk dat u kennismaakt met de grootste belangenbehartiger voor de jacht in Nederland. 805 jachtcursisten hebben aangegeven gebruik te willen maken van het aanbod voor een gratis lidmaatschap 1  van de Jagersvereniging!

Als lid van onze vereniging kunt u in 2018 gratis gebruik maken van al onze producten en diensten.

Een greep uit de voordelen van het lidmaatschap van de Jagersvereniging:

• de Koninklijke Nederlandse Jagersvereniging behartigt de belangen van alle jagers in Nederland, dus ook uw belang;
  • 12 maal per jaar ontvangt u ons fraaie tijdschrift De Jager en daarnaast ontvangt u vier speciale kwartaaluitgaven die vanaf april ook in de kiosk te krijgen zijn;
  • iedere week ontvangt u op vrijdagmiddag onze uitgebreide digitale nieuwsbriefmet het laatste nieuws, ons werk voor u en activiteiten voor jagers en andere buitenlui;
  • mogelijkheid om lid te worden van onze zeer actieve en interactieve besloten Facebookgroep voor leden;
  • een gratis WA-Jachtverzekering voor het seizoen 2018-2019 als u uw jachtdiploma behaalt;
  • deelname aan vele activiteiten, zoals jachtschieten, Junior Jagers, jachthondentrainingen en jachthondenproeven;
  • deelname aan de ‘Jagersdagen’ en het speciale ‘Mentorschapsprogramma’, dat de Commissie Junior Jagers op verschillende plaatsen organiseert voor nieuwe leden en jachtcursisten;
  • u kunt als lid met al uw vragen op jachtgebied bij onze vereniging terecht, telefonisch, per mail of u komt even langs op ons kantoor in Amerfoort;
  • op de website van de Koninklijke Nederlandse Jagersvereniging vindt u actuele informatie over de vereniging en de jacht in Nederland.

1) Uw gratis lidmaatschap duurt tot 1 januari 2019 en gaat dan zonder uw tegenbericht automatisch over in een betaald lidmaatschap. Opzeggen dient te gebeuren voor 1 december 2018.

Ook lid worden van de Jagersvereniging?

Word nu lid van de Jagersvereniging en ontvang 12 x per jaar het magazine De Jager en 4x per jaar onze speciale kwartaaluitgave

Meer informatie over het lidmaatschap van de Jagersvereniging