Belangrijke zaken contributie & jachtaansprakelijkheid

Met ingang van het verzekeringsjaar 2018-2019 zijn de verzekeringen ondergebracht bij Aon. Dat betekent dat Aon nu alle correspondentie (ook de facturatie) verzorgt, zoals de welkomstbrief die u deze week ontvangen heeft. Om alles duidelijk te maken, heeft de Jagersvereniging de belangrijkste zaken nog eens op een rij gezet.

Welkomstbrief Aon
Als u voor het seizoen 2018-2019 verzekerd bent via de collectieve jachtaansprakelijkheidsverzekering van de Jagersvereniging dan heeft u deze week een welkomstbrief ontvangen van Aon-verzekeringen. Hierin staat per abuis een foutief telefoonnummer. Het juiste telefoonnummer van Aon-verzekeringen is: 071 – 364 31 00

Meer informatie over de jachtaansprakelijkheidsverzekering kunt u vinden op het verzekeringsgedeelte van onze website.

Factuur contributie Jagersvereniging
Zoals u in onze nieuwsbrief van week 45 (op vrijdag 9 november) heeft kunnen lezen, zijn de contributiefacturen van de Jagersvereniging inmiddels verzonden. Deze kunt u terugvinden op uw persoonlijke pagina Mijn Jagersvereniging.

Factuur jachtaansprakelijkheid Aon
In de welkomstbrief van Aon staat vermeld dat u de factuur voor de  jachtaansprakelijkheidsverzekering in de tweede week van januari 2019 van Aon kunt verwachten.

Heeft u de verzekeringspremie voor het seizoen 2019-2020 reeds vooruitbetaald in verband met een driejarige Duitse akte? Dan zult u geen factuur van Aon ontvangen.

Let wel, als u de Jagersvereniging heeft gemachtigd dan geldt deze machtiging niet automatisch ook voor Aon. Aon stuurt u daarom voor het komend seizoen de factuur met het verzoek dit te voldoen. Indien gewenst kunt u het bijgesloten machtigingsformulier in vullen voor opvolgende seizoenen.

Aon verzekeringsbewijs

Verzekeringsbewijzen
De verzekeringsbewijzen voor het seizoen 2019-2020 worden alleen verzonden als het lidmaatschap van de Jagersvereniging betaald is. Indien u het lidmaatschap van de Jagersvereniging (vóór 1 december) heeft opgezegd, zult u geen prolongatiepakket met verzekeringsbewijs en nota van de Aon ontvangen.