PUUR koken met wild

Op dinsdag 24 september wordt in Ahoy Rotterdam voor de vijfde maal de kookwedstrijd ‘PUUR koken met wild’ georganiseerd. Die middag gaan vijf teams met elk een jonge jager en twee jonge koks in opleiding aan de slag met wild van eigen bodem. Er worden verschillende gangen gekookt die worden beoordeeld door een deskundige jury. Wie wint er dit jaar?

De wedstrijd is op dinsdagmiddag 24 september 2019 van 13.00 uur tot 17.00 uur. Om 17.00 uur start de prijsuitreiking. Net als voorgaande jaren is de locatie Ahoy Rotterdam.

Jonge jagers gezocht
Voor de deelname zoeken we vijf jonge jagers (tot 36 jaar) die het leuk vinden om deel te nemen. Wedstrijdervaring is absoluut niet vereist. Wel verstand van wild, hygiëne en het kunnen portioneren van het wild. Zij hebben jou nodig om het wild goed aan te leveren en jij helpt hen weer – op hun advies – bij de gerechten en het uitserveren.

Alle mensen die in de afgelopen jaren hebben meegedaan vonden PUUR een unieke ervaring. Zie ook het verslag van PUUR 2018.

Meedoen?
Wil je meedoen? Mail dan naar communicatie@jagersvereniging.nl. We werken op basis van datum van aanmelding. We laten je snel weten of je er bij zit!

Samenwerking
PUUR koken met wild is een samenwerking tussen de Jagersvereniging, restaurantvereniging Euro-Toques en de Cas Spijkersacademie. Het is dit jaar de vijfde maal dat PUUR koken met wild plaatsvindt.