temp.

Jagd und Hund – Dortmund

Europa’s grootste jachtbeurs, Jagd & Hund zal plaatsvinden van 29 januari t/m 3 februari 2019 in Dortmund. Tijdens deze beurs is alles te verkrijgen voor liefhebbers van de jacht en het buitenleven. Ook dit jaar zal de beurs tegelijkertijd plaatsvinden met Fisch & Angel.

Tijdens de Jagd & Hund beurs kunnen bezoekers allerlei producten uitproberen en kopen. Bedrijven uit meer dan 40 landen zullen aanwezig zijn om hun producten aan te bieden. De Koninklijke Nederlandse Jagersvereniging zal aanwezig zijn tijdens de beurs samen met de Jagersverenigingen uit Duitsland, België, Engeland en Namibië  voor vragen en informatie.

Een aparte hal zal dit jaar in het teken staan van het WILD FOOD FESTIVAL waarbij culinaire gerechten ter plekke worden bereidt, verse producten en ingrediënten verkrijgbaar zijn, creatieve recepten worden uitgedeeld en wild workshops plaats zullen vinden.

Naast het uitgebreide aanbod van producten zullen er allerlei afwisselende activiteiten afspelen. Voorbeelden hiervan zijn roofvogelshows en jachthonden demonstraties.  Er zullen zo’n 1,300 jachthonden hun vaardigheden laten zien waarbij vrijwel alle jachthondenrassen worden vertegenwoordigd.

Klik op de kaart voor de locatie van de Jagd & Hund beurs