Jagd & Hund 2020

Van 28 januari tot en met 2 februari vindt de jaarlijkse internationale beurs Jagd & Hund in Dortmund weer plaats. Deze internationale jachtbeurs is de grootste van Europa en verwelkomt bezoekers en standhouders uit diverse landen. De Koninklijke Nederlandse Jagersvereniging zal ook deze editie weer aanwezig zijn met een stand. Ook dit jaar weer samen met onze Vlaamse zustervereniging HVV.

Korting op entree
Ook dit jaar ontvangt u als lid van de Jagersvereniging via onze website weer een kortingscode voor uw entreebewijs. Dit geldt alleen voor het ticket dat u online vooraf aanschaft en het geldt voor één persoon!

1. Ga naar de ticketshop van Jagd & Hund
  2. Vul de code in : JH2020DEJA
  3. Selecteer het land ‘Netherlands’
  4. De ticketshop geeft u automatisch één kaartje voor € 8,50 in plaats van € 17,00

Programma
Op Jagd und Hund vindt u verschillende innovatieve, interessante en informatieve beursdeelnemers en een gevarieerd randprogramma. Daarnaast wordt er een groot scala aan producten zoals geweren, uitrusting, hutten en terreinwagens aangeboden. Ook biedt de beurs podia voor discussies over de positie van de jacht in natuurbeheer, ecologie en politieke kwesties.

Kortom: een aanrader voor iedere (voor)jager!