BeNeDu 2019

Uitnodiging BeNeDu 2019.

Beste jonge jachtvrienden uit Nederland,

Deze zomer staat van 16-18 augustus alweer de 17e editie van de internationale uitwisseling tussen jonge jagers uit België, Nederland en Duitsland gepland. De organisatie ligt dit jaar in handen van de Duitse Jonge Jagers (jagers tot 36 jaar). De BeNeDu is een bijeenkomst van gelijkgestemde, vrolijke maar vooral enthousiaste jonge jagers.

In gemengde teams gaat men de strijd aan tegen andere jonge jagers waarbij samenwerking, plezier en kennis de sleutel zijn bij de strijdt om de Young Hunters Trophy! Gezelligheid, verbroedering, feest en vele jacht gerelateerde verhalen zijn de kernwoorden van dit jaarlijks terugkomend weekend.

Programma en informatie

Vrijdag avond 16 augustus. Aankomst vanaf 18.00 uur, waarbij iedereen begroet kan worden en elkaar alvast leert kennen bij het kampvuur

Zaterdag 17 augustus

• 08:00 Ontbijt
  • 09:00 Opening/begroeting en indeling van de groepen
  • 10:00 Start Young Hunters Trophy deel 1
  • 12:30 Lunch
  • 14:00 Young Hunters Trophy deel 2
  • 18:30 Eten, prijsuitrijking en verloting met grote prijzen
  • 19:30 Eindfeest!

Zondag 18 augustus

• 08:00 Ontbijt
  • 09:00 Uitchecken en terugreis

Eten en drinken inclusief!- Meld je aan voor 10 juni!

Jouw deelname is definitief, na betaling van € 80,- op NL08 SNSb0937512095, t.n.v. commissie junior jagers KNJV, o.v.v. BeNeDu 2019 + jouw naam. En aanmelding op benedu@jagersvereniging.nl met vermelding van: • Naam • Lidmaatschapsnummer • adres • telefoonnummer Adres: Jugendburg Gemen Schlossplats 1, 46325 Borken Duitsland

Mee te nemen: * Sportieve kledij en schoeisel voor sport- en spelactiviteiten * Mits voorhanden: jachthoorn! * Regenkleding

Wij hopen je te mogen begroeten in het mooie Duitsland!

Hartelijke groet, Namens de Commissie Junior Jagers van de Koninklijke Jagersvereniging Martin Bruins