2e editie Jagerscafé Limburg

Op 24 augustus organiseren de Junior Jagers van Limburg de 2e editie van het Jagerscafé Limburg.

Twee jaar geleden hadden we ruim 300 bezoekers op de eerste editie. Limburgse Jagers, voorjagers en valkeniers komen deze dag tussen 12:00 en 17:30 bij elkaar. Deze keer vindt de editie buiten plaats in de weide bij proeflokaal Limburg.

We hebben het programma bijna rond en zullen het definitieve programma snel nog bekend maken! Dus prik alvast deze dag!

Dit jaar onder andere: Houtsculpturen met Roel v Wylick, Valkenier met jachtvogels, Schiet simulator, Jacht antiek, wild poulier, wild BBQ,horeca en food corner, diverse stands met kleding, nachtzicht & jacht artikelen. Stand van de Koninklijke Nederlandse Jagersvereniging, jachthoornblazers, jachthonden en meer!

Dit evenement kan natuurlijk niet georganiseerd worden zonder onze partners! Ook deze stellen we trots nog aan u voor! Entree op vertoon van Jagersvereniging leden pas GRATIS! Overige € 5,00 euro entree per persoon We zouden het op prijs stellen als u zich aanmeld door een mail te sturen naar jagersvereniging@outlook.com met uw naam en het aantal personen of door op dit evenement op aanwezig te klikken! Bijzijn is meemaken! Dit mag u niet missen!